Zamówienia o wartości powyżej 99 zł obejmuje DARMOWA DOSTAWA.
Faq
Zadowolenie i zaufanie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Aby ułatwić Państwu szybkie i sprawne poruszanie się po naszym sklepie, poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
REJESTRACJA/ MOJE KONTO Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w Avaro.pl rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, możliwość dodawania produktów do przechowalni. Zarejestrowani klienci uczestniczą również w specjalnym programie lojalnościowym naszego sklepu.
Zapomniałem hasła do logowania. Jak mogę je odzyskać?
Jeżeli nie pamiętają Państwo swojego hasła, prosimy o kliknięcie w zakładkę „Twoje konto” (prawy górny róg) . W okienku logowania pod polami „login” i hasło” znajduję się link „Nie pamiętasz hasła do konta?” – prosimy o kliknięcie. Następnie wystarczy wpisać adres mailowy lub login, za pomocą którego zarejestrowali się Państwo w naszym sklepie, a email z hasłem zostanie wysłany na podany adres.
UWAGA! W przypadku, gdy pomimo skorzystania z opcji przypomnienia hasła nadal nie otrzymali Państwo od nas przypomnienia z hasłem, prosimy o sprawdzenie folderu spam, w którym być może to przypomnienie się znajduje.
Jeżeli żadne z powyższych rozwiązań nie okazało się skutecznym, prosimy o skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (+48) 85 734 12 82 lub wysłanie e-maila na adres kontakt@avaro.pl (Opłaty wg stawek operatora)
Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?
Edycji danych osobowych (w tym danych do dostawy), podanych podczas rejestracji, mogą Państwo dokonać w dowolnym momencie. Po zalogowaniu się wystarczy przejść do zakładki "Twoje Konto” a następnie w „Zmiana danych”. Na stronie zostaną wyświetlone Państwa dane osobowe podane podczas rejestracji. Prosimy wprowadzić nowe dane i zatwierdzić przyciskiem "Zapisz zmiany".
PŁATNOŚCI Na jaki numer konta mam dokonać płatności?
Płatność za zamówienie prosimy dokonać na poniższy rachunek bankowy:
Citi Bank
24 1030 1074 0000 0000 8382 4069
Kontri Sp. z o.o.
ul. Jacka Kuronia 3
15-569, Białystok (Polska)
W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia.
WYSYŁKA/DOSATWA Czy mogę wysłać zamówienie pod inny adres niż wskazany podczas rejestracji?
Tak. Zamówienie może być wysłane na inny adres niż podany podczas rejestracji. W tym celu należy w czasie składania zamówienia w kroku „Podsumowanie” skorzystać z opcji „zmień adres dostawy” i podać adres , na który chcą Państwo byśmy wysłali zamówienie.
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Tak, wysyłka zagraniczna jest możliwa dla zamówień złożonych z formą płatności – przedpłata na konto.
Wysyłki do krajów Unii Europejskiej:
Koszt wysyłki wynosi 100zł. Paczka jest ubezpieczona a wysyłka odbywa się wyłącznie za pośrednictwem poczty kurierskiej DPD.
Gwarantowany czas doręczenia przesyłki w krajach Unii Europejskiej wynosi maksymalnie 7 dni roboczych.
Wysyłka zagraniczna do krajów nie będących w Unii Europejskiej (np. Rosja, Ukraina, Białoruś):
koszt wysyłki wynosi 300zł. Paczka jest ubezpieczona a wysyłka odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dla przesyłek wysyłanych poza granice Unii Europejskiej oraz do krajów Skandynawskich gwarantowany czas doręczenia wynosi maksymalnie 14 dni roboczych.
Jak szybko otrzymam zamówione produkty?
Dokładamy wszelkich starań, aby wysłać zamówiony przez Państwa towar najszybciej jak to możliwe. Czas otrzymania paczki = czas złożenia zamówienia + czas dostawy. Czas kompletowania przesyłki jest uzależniony od dostępności danego towaru. Większość produktów oferowanych na stronie Avaro.pl jest dostępna od ręki, jednak są też takie, które sprowadzamy na życzenie klienta. Na karcie towaru, przy każdym produkcie podany jest czas oczekiwania na jego wysłanie, najkrótszy to 24h, a najdłuższy 14 dni. Należy tylko kliknąć na wybrany rozmiar, wówczas wyświetli się informacja o dostępności produktu. W przypadku zamówień opłacanych przelewem należy pamiętać, że czas kompletacji zamówienia liczy się od momentu odnotowania wpłaty na naszym koncie.
Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia prosimy jej nie przyjmować i w obecności kuriera sporządzić protokół zniszczenia. Następnie prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
ZAMÓWIENIE Czy mogę dokonać zmiany w złożonym zamówieniu?
W celu dokonania zmiany lub anulowania zamówienia należy się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 667 996 828 (Opłaty wg stawek operatora) (nasi konsultanci dostępni są od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 16:00) lub wysłać e-maila na adres kontakt@avaro.pl.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, istnieje taka możliwość. Prosimy zadzwonić pod numer (+48) 85 734 12 82 (Opłaty wg stawek operatora) od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 16:00, konsultant(ka) z Biura Obsługi Avaro.pl przyjmie zamówienie telefonicznie, poprosi o podanie numeru produktu, koloru i rozmiaru wybranego przez Państwa produktu(ów), sprawdzi stan magazynowy, poprosi o podanie dokładnych danych adresowych, numeru telefonu oraz adresu e-mail. Wspólnie też wybierzecie Państwo formę płatności. Na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Sklep internetowy Avaro.pl wystawi fakturę VAT na życzenie Klienta według danych podanych w zamówieniu. Chęć otrzymania faktury oraz dane na jakie ma zostać wystawiona prosimy umieśic w polu „Uwagi do zamówienia” w kroku: Potwierdzenie.
Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Wszelkie informacje o zmianach statusów realizacji zamówienia tj. potwierdzenie złożenia zamówienia, przekazanie zamówienia do realizacji oraz informacja o nadaniu zamówienia są wysyłane automatycznie przez system na podany przez Państwa podczas rejestracji adres e-mail. Stan realizacji zamówienia można również sprawdzić logując się do sklepu w zakładce „Twoje Konto” -> „Zamówienia”.
Jeżeli w poniższych tematach nie ma odpowiedzi na Państwa pytania lub odpowiedzi nie są wystarczające, zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-16.00 pod numerem: (+48) 85 734 12 82 (Opłaty wg stawek operatora) lub adresem e-mail: kontakt@avaro.pl