Sposób dostawy
Spis treści

CZAS I KOSZTY DOSTAWY Dostawa i czas realizacji Gwarantujemy możliwie jak najkrótszy termin wysyłki, tj. najpóźniej w 24 godziny po otrzymaniu z Państwa strony potwierdzenia zamówienia (w dni robocze). Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas oczekiwania na jego wysłanie (w dni robocze).

Prosimy pamiętać, że w przypadku płatności przelewem, powyższy termin (24 godziny) wydłuża się o czas realizacji przelewu. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego od złożenia Państwa zamówienia.
Termin wysłania zamówienia zależny jest również od rodzaju zamówionych produktów. W przypadku, gdy w zamówieniu znajdą się produkty przy których widnieje informacja o 48h okresie realizacji, będzie ono wysłane po upływie wspomnianych 2 dni (od zaksięgowania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia w opcji za pobraniem). O każdym kroku realizacji zamówienia, zawsze szczegółowo informujemy drogą mailową.

SPOSOBY I KOSZTY WYSYŁKI NA TERENIE POLSKI:
4 zł (Paczkomaty InPost) - płatność przelewem na konto (dostawa od momentu wysłania – maksymalnie 48 godzin).
9 zł (Poczta Polska) - płatność przelewem na konto (dostawa od momentu wysłania - 1 do 5 dni roboczych).
16 zł pobraniowa (Poczta Polska) - płatność w chwili odbioru zamówienia. (dostawa od momentu wysłania - 1 do 5 dni roboczych).
17 zł Ekspresowa (firma kurierska DPD) - płatność przelewem na konto (dostawa od momentu wysłania - maksymalnie 48 godzin).
20 zł Ekspresowa pobraniowa (firma kurierska DPD) - płatność w chwili odbioru zamówienia. (dostawa od momentu wysłania - maksymalnie 48 godzin).


KOSZTY WYSYŁKI ZAGRANICZNEJ DLA KRAJÓW UNII EUROPEJSKIEJ:
100zł Przedpłata DPD przesyłka ważąca do 30 kg

KOSZTY WYSYŁKI DO KRAJÓW NIE BĘDĄCYCH W UNII EUROPEJSKIEJ (np. ROSJA, UKRAINA, BIAŁORUŚ):
300zł Przedpłata Poczta Polska przesyłka ważąca do 20 kg
Przesyłka do krajów UE powinna zostać dostarczona pod wskazany adres w kilka dni, maksymalnie po upływie około tygodnia (jeżeli Poczta Polska). Wysyłka kurierem DPD powinna dotrzeć maksymalnie w 3-4 dni robocze.
Przesyłka do krajów nie będących w UE powinna zostać dostarczona pod wskazany adres maksymalnie od tygodnia do 2 tygodni.

BEZPIECZEŃSTWO DOSTAWY
Przesyłki są oklejane firmową taśmą z logo Avaro.pl, by mieli Państwo pewność, że nikt ich nie otwierał po opuszczeniu magazynu. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń do stanu opakowania, prosimy stanowczo nie odbierać przesyłki i spisać protokół szkody, koniecznie zachowując 1 egzemplarz dla siebie.
Po odebraniu przesyłki, prosimy sprawdzić zawartość w obecności listonosza czy kuriera i w razie jakichkolwiek zastrzeżeń, spisać z nim protokół szkody, koniecznie zachowując 1 egzemplarz dla siebie. Taki protokół szkody, podpisany przez listonosza czy kuriera jest jedynym sposobem na dochodzenie przez Państwa ewentualnego odszkodowania z tytułu zniszczenia towaru w czasie transportu.(szczegóły: Reklamacje)

OPAKOWANIE
Nasze produkty wysyłane są w kopertach bąbelkowych i oklejane firmową taśmą Avaro.pl, by mieli Państwo pewność, że nikt ich nie otwierał po opuszczeniu magazynu. Zawsze przed odebraniem przesyłki od listonosza/kuriera lub z poczty, należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie (co w konsekwencji mogło uszkodzić zamówiony przez Państwa produkt). W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśma jest zerwana, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności listonosza czy kuriera sporządzić protokół szkody (szczegóły: Reklamacje).
Zespół Avaro.pl jest do Państwa dyspozycji. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-16.00) pod numerem: 85 734 12 82 lub kontakt mailowy: kontakt@avaro.pl .

CZY MOŻNA ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ OSOBIŚCIE
Avaro.pl jest sklepem internetowym. Sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową, dlatego też nie ma możliwości odebrania przesyłki bezpośrednio w siedzibie naszej firmy.

Facebook avaro.pl
Blog avaro.pl
Blog
Newsletter SMS