Faq
Zadowolenie i zaufanie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Aby ułatwić Państwu szybkie i sprawne poruszanie się po naszym sklepie, poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

REJESTRACJA/ MOJE KONTO
Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Zapomniałem hasła do logowania. Jak mogę je odzyskać?
Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?

PŁATNOŚCI
Na jaki numer konta mam dokonać płatności?

WYSYŁKA/DOSATWA
Czy mogę wysłać zamówienie pod inny adres niż wskazany podczas rejestracji?
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Jak szybko otrzymam zamówione produkty?
Co mam zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

ZAMÓWIENIE
Czy mogę dokonać zmiany w złożonym zamówieniu?
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Czy otrzymam fakturę VAT?
Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?


Jeżeli w poniższych tematach nie ma odpowiedzi na Państwa pytania lub odpowiedzi nie są wystarczające, zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-16.00 pod numerem: (+48) 85 734 12 82 (Opłaty wg stawek operatora) lub adresem e-mail: kontakt@avaro.pl
Facebook avaro.pl
Blog avaro.pl
Blog
Newsletter SMS